Mies on luotu siksi, että se vaihtaa tuulettimen hihnan jos vanha katkeaa. Mies on luotu kaivamaan ojaa ja piereskelemään. Lehmän lypsäminen sopii naisellekin, mutta härän lypsy pitää jättää miehelle. Perkele, kovia jätkiä nämä miehet. Paitsi – puhua ne eivät osaa. Mulkoilevat vaan ja miettivät, että mistä saisi lapioon uuden varren kun jäi ojan kaivu kesken.  Jurottajia.042.jpg

No hei, kunhan kusetin. Oikeasti miehet ovat mukavia. Ainakin osa. Tänään soi puhelin, V soitti. ”Mitä jätkä? Oot ollu mielessä mutta kun pukkaa kiirettä. Nyt mä ajattelin, että ethän sä tiedä, että mä ajattelen sua  jos en mä sitä sulle kerro. Siks mä soitin.” Siis V soitti kysyäkseen mitä minulle kuuluu.

Tänään soi puhelin toisen kerran. J soitti. Juoksukaveri ja pankinjohtaja. Kiirettä pukkas silläkin, mutta asia oli sama kuin V:llä. Mitä kuuluu, milloin pystyt lenkille?

Tänään ei puhelin soinut enempää, mutta eilen soi. M kertoi omat matkakuulumiset ja kysyi, niin varmaan jo arvaattekin. Mitä minulle kuuluu? Kovasti oli huolissaan.

Kyllä miehiä saa haukkua ja puhua pahaa selän takana, tai vaikka selän etupuolella, mutta kyllä mekin rakastamme. Sillai heterosti. Ette usko miten hyvältä tuntuu kun kaverit soittaa ihan vaan kysyäkseen, että miten sulla oikeasti menee. En viitsi sanoa, että ”ihan jees”. Sanon, että kusi tulee vaippaan, vehkeet ei toimi ja vituttaa. Silti ne soittavat uudestaan. Sillai heterosti.